بنویس

تقدیم به تو عزیزم

نگو گذشته از ما ، نگو ازم گذشتی
نگو دلت گرفته از اینکه پام نشستی
تقدیرم اینه که پیش من نمونی
نگو باز میتونی تو بی من بمونی
تقدیرم اینه که بمونم تو قفس
همیشه بمونی یه تنها یه بیکس
بنویس واسه من دلت از چی شکست
واسه چی تو چشات رنگ غصه نشست
بنویس واسه من دلت از چی برید
بگو کی رو چشات نقش گریه کشید
بنویس بنویس واسه من بنویس
که دلت تنگ شده طاقت گریه نیست
نگو گذشته از ما، نگو ازم گذشتی
نگو دلت گرفته از اینکه پام نشستی
تقدیرم اینه که پیش من نمونی
نگو باز میتونی تو بی من بمونی



نظرات شما عزیزان:

فائزه
ساعت12:25---18 تير 1390
…..............…,•’``’•,•’``’•,



...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’



..............……....`’•,,•’`



…...…,•’``’•,•’``’•,



…...…’•,`’•,*,•’`,•’



...……....`’•,,•’`



,•’``’•,•’``’•,



’•,`’•,*,•’`,•’



.....`’•,,•’



,•’``’•,•’``’•,



’•,`’•,*,•’`,•’



.....`’•,,•’......



,•’``’•,•’``’•,.



’•,`’•,*,•’`,•’



.....`’•,,•......’



…...…,•’``’•,•’``’•,



…...…’•,`’•,*,•’`,•’



...……....`’•,,•’`



…..............…,•’``’•,•’``’•,



...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’



..............……....`’•,,•



…..............…,•’``’•,•’``’•,



...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’



..............……....`’•,,•’`



…...…,•’``’•,•’``’•,



…...…’•,`’•,*,•’`,•’



...……....`’•,,•’`



,•’``’•,•’``’•,



’•,`’•,*,•’`,•’



.....`’•,,•’



,•’``’•,•’``’•,



’•,`’•,*,•’`,•’



.....`’•,,•’......



,•’``’•,•’``’•,.



’•,`’•,*,•’`,•’



.....`’•,,•......’



…...…,•’``’•,•’``’•,



…...…’•,`’•,*,•’`,•’



...……....`’•,,



قشنگ بود عزيزم



دوست داشتی بهم سر بزن
پاسخ:ممنون بهت سر میزنم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در شنبه 18 تير 1390برچسب:,ساعت12:7توسط محمد | |